Wednesday, July 1, 2009

Sukaneka Tahunan Prasekolah SK Cyberjaya

Banner utama di atas pentas



                                          Antara acara yang dipertandingkan....skipping


Acara lari dalam guni



Acara anak dengan bapa..




                                                           Acara anak mengecam bapa

Pada 20 Jun 2009 telah berlangsung Sukaneka Tahunan Prasekolah SK Cyberjaya. Sukan Tahunan kali pertama ini telah berlangsung di Gelanggang Badminton Universiti Mutimedia, Cyberjaya.

Pelbagai aksi yang mencuit hati dan kerenah murid-murid telah dapat disaksikan. Ramai rupanya ibu bapa yang sporting turut mengambil acara sukaneka yang dipertandingkan. Kepada yang tidak dapat hadiah, jangan bersedih.

Terima kasih diucapkan kepada Puan Atikah dari LARIS SDN BHD kerana telah menaja sticker kereta, backdrop dan banner. Terima kasih juga kepada Encik Faizal selaku Pegawai Sukan MMU kerana sudi meminjamkan gelanggang badminton sebagai tempat berlangsung acara sukaneka. Juga tak lupa terima kasih kepada Majlis Perbandaran Sepang kerana telah menaja kanopi. Puan Kurinchi Malar pula telah menaja hadiah sampingan. Kepada AJK ibu bapa yang sudi meluangkan masa dan tenaga kami ucapkan berbanyak-bannyak terima kasih. Akhir sekali ibu bapa yang lain juga diucapkan terima kasih di atas sumbangan anda. Budi baik anda hanya Allah jua yang dapat membalasnya.
Gambar-gambar Hari Sukan boleh didapati di laman web SKCJ

No comments: